ראה"מ מצהיר: "מי שחושב שנעצור לא מחובר למציאות"

    חדשות קול חי No Comments on ראה"מ מצהיר: "מי שחושב שנעצור לא מחובר למציאות"

    ראה"מ נתניהו על המשך הלחימה נגד החמאס: ״אנחנו ממשיכים במלחמה עד הסוף. היא תימשך עד לחיסול החמאס – עד לניצחון. מי שחושב שנעצור לא מחובר למציאות. לא נפסיק את הלחימה עד להשגת כל המטרות שהצבנו". צפו

    12:53
    19.05.24
    רחל פסטג No Comments on לאפשר במקום להשתדל: רחל בולטון במסר עוצמתי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו בהצהרה לפני זמן קצר על המשך הלחימה נגד החמאס: ״אנחנו ממשיכים במלחמה עד הסוף. היא תימשך עד לחיסול החמאס – עד לניצחון. מי שחושב שנעצור לא מחובר למציאות. לא נפסיק את הלחימה עד להשגת כל המטרות שהצבנו: חיסול החמאס, שחרור חטופינו והסרת האיום מעזה".

    לדברי ראה"מ: "אנחנו תוקפים את החמאס באש – אש תופת. בכל מקום, כולל היום. אנחנו גם תוקפים את עוזריהם מקרוב ומרחוק. כל מחבלי החמאס, מהראשון עד האחרון, הם בני מוות. יש להם רק שתי אפשרויות: להיכנע או למות״.

    מוקדם יותר היום, פורסם ב'מעריב' כי דובר ראש הממשלה בערבית התייחס היום במהלך ריאיון שקיים, לסוגיית השליטה בעזה ביום שאחרי חמאס. "אנחנו לא ניקח את האחריות", הדגיש. עוד הוסיף כי "כמובן שזה לא יהיה חמאס או כל ארגון טרור אחר". כמו כן, סיפק אמירה מפתיעה בנושא: "לאחר המלחמה יהיה בעזה שלטון פלסטיני שוחר שלום, המעוניין בדו קיום לצד ישראל, זה אפשרי".

     



    0 תגובות